Praat je mee over de zorg?

20 september 2023

Heb je zorgen, wensen of ideeën over de zorg?
Zorg is typisch zo’n onderwerp waar we allemaal mee te maken hebben. Lange tijd leek zorg vanzelfsprekend. Maar dat is niet meer zo.

Zaterdag 23 september praten we hier graag over
Wij, als Partij van de Arbeid, gaan daar graag aanstaande zaterdag met jou over in gesprek. Dan staat onze partijcaravan weer op de markt.
Van harte welkom, de koffie staat klaar!

Onderwerpen
We kunnen het hebben over bijvoorbeeld de ouderenzorg, jeugdzorg, gehandicaptenzorg of woonvormen waar wonen en zorg/ondersteuning samenkomen. En andere zaken die we als gemeente op kunnen pakken.  We luisteren graag naar jouw zorgen, vragen en ideeën?

Wethouder Karima Bouchtaoui
Onze wethouder Zorg in Zaltbommel is van 10.30 tot 11.30 uur ook aanwezig bij onze caravan om met jou in gesprek te gaan over het thema zorg.

Van harte welkom, tot aanstaande zaterdag!

Update zaterdag 23 september:

Wat leuk dat we jullie op de Markt zagen en spraken. Niet alleen over de zorg, maar ook over andere maatschappelijke zaken zoals onderwijs en hedendaagse waarden. Ondanks het frisse weer (en soms de regen) hebben we ons uitstekend vermaakt. Ook fijn dat onze wethouder Zorg een uur aansloot en inwoners te woord kon staan. Zien we je een volgende keer weer? In oktober en november zijn we regelmatig op zaterdagen op de Markt te vinden. Alvast een vraag, idee of dilemma voorleggen? Mail even naar: [email protected]

Een impressie van onze Marktdag: